04 december, 2009

Posten snuvar mig på bokpaket

Kärntruppspaketet från Bakhåll låg inte och väntade på mig när jag kom hem från jobbet idag. Så synd. Jag som sett fram emot att bläddra lite i Lovecraftboken i helgen. Får väl ge mig till tåls till efter helgen då. Känns tufft. Dessutom upptäckte jag att den nya singeln med HIM bara släpps i USA den 8/12. När den släpps i Europa verkar ingen veta. Suck... Kommer dom inte från Finland? Borde inte den skandinaviska marknaden vara lite prioriterad. Bara för att skivbolaget är amerikanskt så får deras amerikanska fans allt först. Så... inget Bakhållspaket och ingen HIM-singel nästa vecka. Surt, sa Bill. Surt var ordet, sa Bull.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...