16 december, 2009

The Successful Rebel

Idag landade det ett paket från Adlibris i mitt postfack. Mycket märkligt, jag vet faktiskt inte hur det gick till. Paketet innehöll boken The Successful Rebel: Getting what you want without losing who you are av Tracey Cox och Melissa Ireland. En bok som jag köpte fick hem enbart av den anledningen att Ville Valo från finska HIM förekommer i boken. Och Pickwickklubben har än en gång blivit bortskuffad av en annan bok. Men jag ska läsa klart den så snart jag läst ut The Successful Rebel. Ville Valo säger så kloka saker. Ja och även de andra som medverkar i boken såklart.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...