22 februari, 2010

Nu ger jag nog faktiskt upp...

Jag tror inte jag kommer att läsa klart Nicholas Nickelby den här månaden faktiskt. Läslusten har inte riktigt återkommit och månaden är snart slut. Jag ska jobba några dagar denna vecka och sen åker jag till Stockholm i helgen (om vi lyckas ta oss dit i allt snökaos). Så jag har beslutat mig för att lägga undan boken och låta de sista 200 sidorna förbli olästa. Kommer ändock att skriva om boken så långt som jag har kommit. Sen ska jag ju snart ge mig i kast med nästa Dickensbok på listan, The Old Curiosity Shop. Jag hoppas innerligt att det går lättare att läsa den än föregående bok. Den är lyckligtvis inte lika tjock som Nicholas.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...