10 februari, 2010

Tony Ross - Vill inte gå och lägga mig!

Kanske har ni också sett den Lilla prinsessan på TV? Ni vet, den där lilla prinsessan som har ett sånt humör. Min dotter gillar dom tecknade filmerna om henne och även böckerna är populära här hemma. Nu senast den här boken där den lilla prinsessan absolut inte vill lägga sig, för hon är ju inte trött. Och alla som har småbarn kommer garanterat att känna igen sig i allt som måste göras innan man äntligen kan komma till ro. För innan man kan somna så blir man ju faktiskt törstig, och sen kanske, kanske det gömmer sig ett monster under sängen. Och det är ju inte barnet självt som är rädd för monster utan bästa gosedjuret såklart.

Tony Ross - Vill inte gå och lägga mig!
En bok för alla
ISBN: 978-91-7221-571-9

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...