11 augusti, 2011

Nya böcker från Bakhåll


Så här fint innehåll var det i det senaste kärntruppspaketet från finfina förlaget Bakhåll. Jag ser fram emot att läsa båda böckerna. Vid det här laget har jag också hunnit bygga upp en riktigt fin samling av Bakhållstitlar som gör sig mycket bra i min bokhylla.



Paketet innehöll inte bara två riktigt fina böcker utan även en presentcheck där man får ljudboken Förvandlingen av Franz Kafka när man gör en beställning från deras postorder. Det är inte första gången Bakhåll har ett liknande erbjudande och det är ju bara så jävla smart av dem att göra så här. Jag går ju alltid på det här och har såklart redan börjat fundera på vilken jag ska välja av deras, sedan tidigare, utgivna titlar.

2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

det finns nyöversättning av Kafka, man tröttnar aldrig på honom, såg en underbar teaterförestänning av Förvandlingen

Bogstavsamleren.dk sa...

Glæder mig til at læse hvad du synes om Ernst Jünger. Jeg har længe gerne villet læse Marmorklipperne.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...