27 augusti, 2011

Är jag den enda som tror att Daniel Radcliffe passar bra i The Woman in Black?

Ursäkta den långa titeln, men jag blir lite förundrad när jag lite varstans läser kommentarer om att Daniel Radcliffe, jag ni vet han som spelar Harry Potter, inte skulle passa för rollen som Arthur Kipps i The Woman in Black. Varför undrar jag? Han är ju en skitbra skådis och jag ser verkligen fram emot att se honom i den rollen. Någonstans har jag läst att man inte tänkt sig en så ung Arthur Kipps, men för mig känns det verkligen rätt med en ung skådespelare eftersom det var så jag föreställde mig Arthur i boken. Nåväl, det spelar ju inte så stor roll. Jag blev bara förvånad över att så många har uttryckt sig lite negativt om valet av skådespelare.

2 kommentarer:

Lingonhjärta sa...

Jag tror helt klart att han kommer passa alldeles utmärkt. Ser riktigt fram emot att se honom i den rollen :)

Bokomaten sa...

Nejnejnej, jag håller med dig! Jag tänkte redan när jag hörde det att det vore perfekt! Han har ju lite olika åldrar i boken och sminkar man rätt blir det nog bra. Tänkte mig också honom ganska ung under huvuddelen av boken även om jag vil minnas att man ändå läste någonstans att han kanske var lite äldre, typ 30..:) men jag tänkte mig honom mörkhårig, lite blek och lång och smal men inte tanig, typ. Ja, lite som Radcliff. Blir nog prima det där!

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...