30 mars, 2010

Bli ett fan av John Ajvide Lindqvist!

Om du huserar på Facebook kan du bli ett fan av John Ajvide Lindqvist som snart ger ut Lilla Stjärna på Ordfront. En bok som jag ser fram emot väldigt mycket. På Facebooksidan finns bland annat en länk där man kan lyssna på första kapitlet av nya boken. Jag har ännu inte lyssnat och jag tror inte jag kommer att göra det heller. Jag vill vänta tills jag har boken i min hand. Fansidan verkar tydligen ha funnits ett tag men jag har missat den helt och hållet. Om du också har gjort det så bli ett fan du också så får man förhoppningsvis lite nyheter om vad som händer allas vår svenske skräckförfattare.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...