09 april, 2011

Dags att sätta fart igen kanske?

Kanske finns det någon själ där ute som brukar läsa den här bloggen som undrar vad som händer med mitt manusskrivande? Det undrar jag också... I ärlighetens namn så händer det inte så mycket just nu. Tankarna finns där hela tiden och snurrar runt i huvudet. Har också en barnboksidé som jag funderar på fram och tillbaka. Men plitat ner några ord har jag inte gjort på länge nu. Det börjar dock klia i fingrarna igen. Nu när våren och ljuset kommit åter känns det helt rätt att skriva om ond bråd död. ;-)

Snart, snart kommer också min debutnovell ut på Eskapix. Jag är både förväntansfull över att få se mina ord i tryck och samtidigt skiträdd för vad läsare av Eskapix kommer att tycka. Egentligen borde jag väl spela cool och låtsas att jag inte bryr mig. Hur som helst så ska det bli väldigt roligt att se novellen i tryck.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...