07 april, 2011

Och så var det det här med recensionsexemplar igen...

Jag har följt debatten men inte gett mig in i den så mycket. För den som undrar kan jag dock meddela att jag taggar de inlägg där jag skriver om en bok jag fått från ett förlag som "Recensionsex". För den som vill veta vilka böcker det rör sig om är det alltså bara att scrolla ner lite och klicka er vidare bland etiketterna. Annars kollar ni under detta inlägg eftersom jag taggat detta som Recensionsex. Så behöver ingen undra över hur jag har skaffat en bok.

Alla bibliotekslån taggar jag som just Bibliotekslån, så det är enkelt att kolla det också. Övriga böcker har jag alltså införskaffat på annat sätt; köpt, fått i present osv. Frågor på det?

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...