18 april, 2011

Digital Detox Week börjar nu

Det här inlägget plitade jag ner igår, så nu ingen tror att jag torskat redan första dan. ;-) Idag börjar alltså min nedkopplade vecka. Helt utan dator blir det nog inte, jag vill nog trots allt hålla igång mitt skrivande och jag har flera noveller som jag måste redigera och skicka iväg. Internet med bloggen, facebook, twitter och allt annat kommer jag dock hålla mig ifrån. Facebook och twitter blir inte så svårt att hålla sig borta från, det är sällan jag uppdaterar där i alla fall.

Jag har förberett några inlägg om böcker som jag har läst ut men ännu inte hunnit blogga om så helt tyst kommer det inte att vara från detta håll. Några kommentarer kommer jag dock inte att besvara eller hålla koll på så uppför er ordentligt nu. Fast det brukar ni ju göra, hittills har jag nog inte varit med om någon osämja bland kommentarerna på den här bloggen i alla fall.

På återseende!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...