11 augusti, 2009

Pocket&Prassel 3.0

Hos En bok om dagen finns nu två olika bytesalternativ. Pocket&Prassel 3.0 och Pocket&Pyssel. Jag har anmält mig till Pocket&Prassel 3.0. Jag är nog så opysslig som man bara kan bli så Prasselversionen passar nog mig bättre. Det är första gången jag är med på detta. Jag har läst om dessa utbyten flera gånger innan jag startade min egen blogg och nu ska jag alltså själv få vara med om dessa godbitar. Det ska bli roligt att se vem jag ska få skicka till. Undrar om det är en blogg som jag redan känner till, eller någon helt ny?

2 kommentarer:

Fiktionista sa...

Jag ska direkt anmäla mig till pocket och prassel också!

Lilla O sa...

Inget pyssel för mig heller, men däremot prassel. Ska bli kul! Har bara varit med i sommarpåse-lyx innan, men det är ännu roligare med ett "trebyte"

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...