03 september, 2010

Bibblofynd



Hittade två mycket fina böcker i bibliotekets hylla för utsorterade böcker. Jag som nyligen har läst Jan Kjærstad's Förföraren blev därför väldigt glad när jag såg de övriga två delarna, Erövraren och Upptäckaren, för det ringa priset av 5 kronor boken. Nu lånade ju jag den första delen på biblioteket men naturligtvis måste nu första delen införskaffas i ett inbundet exemplar. Men det får bli en senare fråga. Den finns säkerligen på något antikvariat någonstans. Det är inte så bråttom med det. Jag ska titta efter den nästa gång jag springer på Myrorna eller Antikvariat Lexica i Örebro.

2 kommentarer:

Hanneles bok-paradis sa...

grattis till bra fynd

Titti sa...

Tackar, tackar! Ja, jag är riktigt nöjd.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...