13 september, 2010

Flytta fram skrivandet

Jag funderar, av olika skäl, på att skippa NaNoWriMo och påbörja romanskrivandet i oktober istället. Dels är ju otålig att få börja, sedan känns inte november som någon bra månad att skriva. Det kommer garanterat att bli mindre tid för att läsa böcker, men betydligt mer tid att skriva istället. Förmodligen kommer jag heller inte att uppdatera bloggen lika ofta som nu. Men jag hoppas inte mina trogna läsare överger mig. Att outa sitt skrivande är både lite läskigt men samtidigt en bra strategi för att faktiskt få tummen ur och sätta igång med det. Sedan jag outade mitt skrivande har jag skrivit flera noveller och dikter än vad jag gjorde innan. Jag vet ju att ni vet, så på något sätt måste jag hålla det jag skrivit offentligt på min blogg.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...