10 september, 2010

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Ingrid på Ingrids boktankar. Jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen när jag läste hennes motivation:

Här är en kvinna som följer sin författardröm- (jag håller tummarna så för dig, Titti!) och så skriver hon om och recenserar böcker som jag väldigt ofta känner att jag vill läsa. Tittis norska utmaning tänker jag följa med stort intresse.

Tack snälla Ingrid. Jag kikar allt som oftast in hos Ingrid och läser hennes inlägg med stort intresse så jag blev väldigt glad över att få en utmärkelse från just dig!

De där sju intressanta sakerna som man ska berätta om sig själv måste jag dock fundera lite på. Och likaså vilka bloggar jag ska lämna vidare utmärkelsen till. Om det finns några kvar som inte fått den än.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Då säger jag "tak i lige måde".

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...