09 september, 2010

Jag är smått chockad!!!

Musik, och framför allt heavy metal är en mycket stor del av mitt liv. Och det vet ni säkert ni som läser min blogg. Turerna kring Roy Khan och Kamelots turné i Nordamerika har även det tagit en del av min tid eftersom jag driver en svensk fansite. Och idag, till råga på allt jävla elände som skett i metalvärlden detta år (flera dödsfall exmpelvis) så meddelar Mike Portnoy, trummisen i mitt absoluta favoritband Dream Theater, att han slutar! Ja, jag är i lite smått chocktillstånd över detta. Jag har varit ett fan av dem sedan 1993 och de har varit mina husgudar sedan dess. Men ett Dream Theater utan Mike Portnoy? Det finns inte i min värld. Det kommer att ta lång tid att smälta. En sak är i alla fall säker - jag ser sjukt mycket fram emot att åka till Stockholm i november och se Avenged Sevenfold tillsammans med Mike. Han är fortfarande min Rockgud!

För er som är intresserade av att läsa Mike's pressmeddelande finns det här:

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...