01 september, 2010

Jag kan inte få nog av...

de korta små snuttar av Kamelot's kommande album Poetry for the Poisoned som finns lite överallt på nätet just nu. Idag släpps skivan i Japan och redan igår fanns skivan att (illegalt) ladda ner på nätet plus nya videon till The Great Pandemonium, som dock snabbt togs bort. Poetry for the Poisoned är förhandsbokad sedan ett tag och kommer landa i min brevlåda snart. Jag längtar verkligen. Tills dess får jag nöja mig med smakproven på bland annat Amazon, som bara gör att jag längtar efter att höra hela skivan ännu mer. Men vad ska ett stackars Kamelotfan göra? Och hur dumt är det inte att skivan släpps i Japan typ två veckor innan den släpps i Europa och USA? Riktigt dumt om du frågar mig. Men det är bara att ge sig till tåls ett litet tag till. Snart så landar den hemma hos mig också...

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...