01 januari, 2011

Det där med köpstopp

Nu har jag bestämt mig, efter att ha funderat och funderat... och funderat lite till. Det blir inget. I alla fall inte nu. Med tanke på den ringa summa pengar (jag tänker inte säga exakt hur lite) som kommer in på mitt bankkonto varje månad så känns det inte som någon större idé att införa ett köpstopp när jag i princip redan är tvungen att ha ett. Men jag kommer definitivt åter fundera över köpstopp när ekonomin är bättre och ett sådant skulle medföra ett effektivt medel för att fundera över sina konsumtionsvanor. Vilket jag i och för sig redan gör, men ni fattar kanske vad jag menar. :-)

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...