05 januari, 2011

Funderingar

Jag har massor av funderingar som virvlar runt i min skalle just nu känns det som. Mina författardrömmar. Är jag egentligen inte riktigt klok? Vem skulle vilja läsa något som jag har skrivit? Har jag ens något av värde att berätta? Om jag mot förmodan skulle ha turen att bli publicerad, vem skulle ens komma på tanken att köpa just min bok? Lägga sina surt förvärvade pengar på något som jag har skrivit? Riktigt klok är jag nog inte och har aldrig varit, kommer aldrig att bli. Svaret på de andra frågorna måste ju bli att jag tror det. Varför skulle jag annars fortsätta att skriva och hoppas att jag en dag kommer att hålla min egen i handen.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...