04 januari, 2011

Manusskrivning

Efter att ha haft en paus i skrivandet under helgerna så har jag kommit igång igen och det känns verkligen roligt. Jag undrar bara hur jag ska hinna med att realisera alla de olika idéer jag har. Ibland verkar man springa på en kreativ ådra och när den väl sprungit läck så bara väller det ut idéer. Himla skôj, men hur sjutton ska man hinna med. Nåja, en sak i taget så blir det nog bra. Prio ett just nu är att få klart utkast två och dela ut dem till mina två personligt utvalda testläsare för att se vad de tycker.

Igår beklagade jag mig på twitter om att författarcoacher är så fasligt dyra att anlita. Ibland hade jag verkligen behövt en. Någon att bolla idéer med. Stämt av med. Jag får hålla tummarna för att jag antingen klarar mig utan, eller att jag så småningom får råd att anlita en.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...