29 januari, 2010

Dåliga samveten + sjukdom = sant

Sedan gårdagen har jag spenderat större delen av min vakna tid i soffan alternativt sängen då jag hastigt och lustigt insjuknade i halsont och feber. Vad passade då bättre än att ta sig an ett av de där dåliga samvetena som jag haft ett tag. Ett recensionsex som jag inte orkat läsa ut eftersom jag liksom kom av mig hela tiden. Men nu är den utläst och ja den var riktigt bra faktiskt. Recension kommer så småningom. Boken i fråga var Slash, en självbiografi av just... Slash, gitarristen i Guns N' Roses som under min tonårsperiod var mina stora idoler. Nu ska jag fortsätta mitt horisontella läge i soffan tillsammans med resten av familjen och lite skräpmat.

1 kommentar:

ztizze sa...

grym biografi...samt att Slash vet hur en gibson les paul ska spelas.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...