20 januari, 2010

Kulturfyran nummer 2

Den andra kulturfyran från Kulturbloggen i år.

1. Vilken webbläsare surfar du med?
Jag använder Mozilla Firefox

2. Minns du första gången du surfade på webben?
Ja, det var när jag gick på komvux för en så där tolv-tretton år sedan. Men vilka sidor jag besökte det minns jag inte.

3. Vad är en bra blogg för dig? Eller varför bloggar du eller varför läser du bloggar?
De flesta bloggar jag läser är bokbloggar, och så en del som handlar om miljö och så några kompisars bloggar. Jag läser bloggar för att dels få boktips men också för att få diskutera och "träffa" andra boknördar.

4. Vad tycker du om Aftonbladets Stora Bloggpris?
Jag har ingen koll alls på det och känner knappt igen en enda blogg så därför känner jag inte heller att jag kan lämna någon röst.

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...