25 januari, 2010

Vinn "Dansat med lyckan" av Édith Piaf!


Nu har du chans att vinna ytterligare en bok här på bloggen. Nämligen Dansat med lyckan av Édith Piaf, utgiven på Bakhåll. En bonus-CD medföljer med hela 16 låtar. Boken är helt ny och skyddsplasten är intakt. För att vara med och tävla om boken länkar du till det här inlägget på din egen blogg samt lämnar en kommentar med en motivering till varför just du ska vinna boken. 31 januari är sista tävlingsdag. Den med bästa motivering (enligt mig, enväldig domare) vinner boken. Lycka till!

6 kommentarer:

Lilla O sa...

Har länkat, men känner mig nästan lite dum som tävlar trots att jag vann förra veckan. Behöver dock lära mig lite franska för att imponera på syrrans nya franske pojkvän.

Andasin sa...

Åh, Édith Piaf! Gillar skarpt! Men motivering? Tycker faktiskt att Lilla O motiverat så bra med sin franske pojvän.... ;) Lyssnade mycket på Piaf förr om åren. Det gjorde även en av mina bästa vänner, ännu mer än jag. Risken är att om jag vinner så ger jag boken skivan vidare sen när jag lyssnat och läst. Det får bli min motiviering - återvinning :) Maria, som min goda vän heter, har ingen dator och skulle troligtvis inte veta hur hon skulle blogga om hon hade en ;) Hon är värd vinsten, tycker jag!

Antagligen sa...

Skulle gärna vilja läsa boken då jag för några år sedan sjöng Piaf-sånger dagligen och framförallt för att hennes liv är otroligt fascinerande!

violen sa...

Jag lyssnar på musik enbart i juletid. Men skulle jag lyssna på någon så skulle det kunna vara Edit Piaf. Så min motivering lyder:
Att jag vill ha boken är helt naturligt: jag läser. Men att jag vill ha skivan är så ovanligt att jag bara borde få vinna! :-)

Fiktionista sa...

Nu har du fått en utmärkelse av mig!

Hellre barfota än boklös sa...

Jag tackar och bockar såklart!

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...