06 januari, 2010

Kathy Reichs

Jag fick hem fyra pocketböcker av Kathy Reichs här om dagen via BookMooch. När jag tittade på ett avsnitt av Bones för någon vecka sedan så fick jag sådan lust att läsa böckerna igen. Jag hade en period för flera år sedan när jag läste allt jag kom över av Reichs men nu var det som sagt ett tag sedan. Eftersom jag även tänkte försöka att låta bli att köpa så vansinnigt många böcker i år så kollade jag in på både BookMooch och ParsLibris om det fanns några böcker tillgängliga. Och det fanns det alltså, hela fyra stycken som jag moochade från ingen mindre än Martina på Ett hem utan böcker. Jag passade även på att moocha boken Mord i sinnet av Elizabeth George av Martina när jag ändå höll på. Jag tackar och bockar för den försändelsen. Här ska frossas i mord!

4 kommentarer:

Martina sa...

Aha, var det du alltså? Kul. =)

Ann-Christin sa...

Jag gillar verkligen Recis böcker (och Bones på TV) men precis som med Scarpettaböckerna så kan de vara lite ojämna. De första är nästan bäst men 206 Bones som jag läste förra året var också rätt bra!

Anonym sa...

Jag gillar verkligen Bones, men har aldrig läst böckerna. Är de lika bra som serien?

Hellre barfota än boklös sa...

Det var flera år sedan jag läste böckerna nu men jag vill minnas att jag tyckte dom var riktigt bra. Jag får göra ett uttalande lite senare när jag läst ett par böcker.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...