27 augusti, 2010

Här nedan skulle det ha funnits ett klipp med oerhört vacker högläsning...

Eller åtminstone högläsning. Tekniken vill inte vara med mig idag så jag kan inte ladda upp det mycket fina klippet där jag läser en bit ur Laura Palmers hemliga dagbok. Ja, jag föll till föga och spelade in ett litet klipp i alla fall. Trots att jag hatar att höra min egen röst och fem tusen andra ursäkter. Jag ska göra ett nytt försök under helgen, förmodligen under kvällen imorgon eller förmiddagen på söndag, övrig tid befinner jag mig på jobbet så om ni bara har lite tålamod så kommer klippet upp så småningom. Förhoppningsvis. Jag förstår verkligen att det kan kännas jobbigt att behöva vänta så länge men hav tålamod mina nördiga vänner!

2 kommentarer:

snowflake sa...

Vad ni är roliga, du och Vixx. Väntar med spänning. :-)

Vixxtoria sa...

Ja, jag väntar ju också. Oerhört spännande är det. Själv tillbringade jag så där 5 minuter med själva inläsningen, och ungefär 2 timmar med att göra om filmformatet och ladda upp den (att det tog så lång tid berodde alltså inte på att jag inte vet hur man gör, utan för att bredbandet kopplade ner sig hela tiden, så jag fick börja om).

Sen är jag lite avundsjuk om det är så att du har den svenska versionen av LP:s dagbok. Jag har nämligen inga bekymmer med att höra min röst, men att läsa på engelska blir ju inte riktigt lika snyggt...

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...