01 augusti, 2010

Nedräkningen har börjat!!

Idag är det den 1 augusti och mitt köpstopp sträcker sig till den 11 augusti. Det är med andra ord inte så långt kvar tills jag "får" köpa böcker igen. Dessa tre månader har känts långa men nu är det snubblande nära. På sätt och vis har det varit riktigt skönt att inte få köpa några böcker på ett tag. Under tiden så det trillat in en del böcker i alla fall. Många moochade böcker, några som fanns på min tillåtna lista, något recex och en hel del bibliotekslån (som jag har varit lite dålig på att läsa - mina olästa böcker här hemma är alldeles för många). Måste påminna mig själv ytterligare en gång att jag inte ska börja shoppa en massa böcker när köpstoppet tar slut.

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag har samma problem, har många olästa böcker här hemma. Men det där med köpstopp har jag provat och det fungerade inte riktigt ;)

Titti sa...

Det är verkligen jättesvårt!!! Ska nog aldrig göra om det igen. :-) Fast egentligen borde man ha det mycket oftare...

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...