16 augusti, 2010

Planering pågår...

Jag tänkte ha ett litet läsprojekt under hösten/vintern och håller som bäst på att knåpa ihop en liten läslista som främst innehåller böcker som jag redan har hemma. Såklart! Men det där projektet är liksom inte komplett utan två väldigt viktiga böcker. Jag ska avslöja vilka vid ett senare tillfälle, när jag har planerat färdigt. Tack och lov har jag ju inte köpstopp längre så det var helt okej för mig att beställa de där två mycket viktiga böckerna från Bokbörsen. Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Jessica (ord och inga visor) sa...

Vad spännande, ser fram emot att höra vilka böcker som är livsnödvändiga för hösten 2010! (En kalender kanske? )

Titti sa...

Till skillnad mot stora delar av den svenska bokbloggosfären så känner jag inget behov av att införskaffa en ny kalender när jag redan har en som räcker året ut. Ja, jag vet att jag är lite konstig av mig. Det handlar helt enkelt om två böcker som är väldigt viktiga för att mitt läsprojekt ska bli komplett (eller något så när komplett i alla fall). Att inte läsa dem vore nog hädelse. Men som sagt. Jag återkommer när jag klurat klart vilka fler böcker som ska stå med på den där listan... ;-)

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...