31 augusti, 2010

Hur snabbt skriver du?

Jag hittade ett roligt test på NaNoWriMo:s hemsida där man kan testa hur snabbt man skriver. Mitt resultat ser ni nedan. Inte så illa, men jag ska öva upp mig till november månad när mitt romanskrivande ska börja. Just nu sitter jag och planerar handlingen för att jag ska ha en plan att följa. Jag vill inte att det bara ska vara en ordbajsroman där det handlar om att skriva om vad som helst bara för att nå upp till de 50 000 orden. Mitt deltagande i NaNoWriMo vill jag ska vara ett slags avstamp för mitt romanprojekt istället. Når jag upp till 50 000 ord så fine. Når jag inte dit så har jag i alla fall gjort ett tapper försök och har förhoppningsvis kommit en bit på väg.
43 words

Speedtest

2 kommentarer:

Vettets väktare sa...

Spännande att skriva roman! Lycka till!

Titti sa...

Tack ska du ha! Ja det ska bli både spännande och roligt att se hur det gå. hur långt jag kommer under en månad.

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...