09 augusti, 2010

Slut på semestern

Om en och en halv timme är min två veckor långa semester slut. Det är med lite blandade känslor jag går till jobbet idag. Vilket jag säkert delar med ganska många människor den här veckan. Mitt semestervik sträcker sig under resten av månaden men sen är det vanligt timvik som gäller. Samtidigt som jag väldigt gärna hade velat vara ledig några veckor till så har jag inte råd med mer. En vecka i vardera månad (juli-aug) är vad jag kan avvara om vi ska få ekonomin ska gå ihop. Så för den sakens skull är det skönt att jobba igen. Så jag får lön även nästa månad. Även om vädret inte har varit det allra bästa under dessa två veckor som jag har varit ledig har vi ändå haft det väldigt skönt och hittat på saker. Dessutom har jag kommit igång med mitt skrivande igen. Och det om något känns väldigt bra. Nu ska jag bara fortsätta i den stilen också!

Inga kommentarer:

Bloggen på Instagram

Sedan nyårsafton finns jag på Instagram under namnet tittis_bokblogg. Kika gärna in där och följ kontot. Sedan en lång tid har jag endast up...